Termeni și condiții

Site-ul https://novogrid.ro este proprietatea societatii ANDINI CONCEPT S.R.L.denumita in continuare NovoGrid. Prin folosirea site-ului sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile acestuia iar pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a urmatoarelor dispozitii:

  1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si Conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre NovoGrid catre cumparator prin intermediul magazinului online https://novogrid.ro

Urmatorii termeni se definesc astfel:

– Vanzator: societatea ANDINI CONCEPT S.R.L. cu sediul in  Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 numar de inregistrare J2015011525400, avand CIF RO45896041;

– Cumparator: orice persoana fizica sau juridica ce trimite/finalizeaza o comanda pe site-ul https://novogrid.ro ;

– Bunuri: orice produs care urmeaza a fi furnizat cumparatorului de catre vanzator;

– Comanda: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri prezentate in oferta magazinului online;

– Contract: dispozitiile prezentate in Termenii si Conditiile site-ului sunt asimilate legal unui Contract de vanzare – cumparare incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator;

– Data contractului: incheierea acestuia are loc la momentul in care comanda este confirmata de catre Vanzator, confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau online prin e-mail.

  1. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic/online sau telefonic) prin intermediul magazinului online prezentat pe site-ul https://novogrid.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile.

O comanda este compusa din urmatoarele elemente:

– Bunuri regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;

– Mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale;

– Specificatiile cumparatorului, in cazul in care exista.

In momentul lansarii unei comenzi aceasta nu presupune si confirmarea automata a comenzii.  Etapele complete privind o comanda, sunt urmatoarele:

– La inregistrarea comenzii  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata, numar cu care comanda poate fi identificata;

– Comanda urmeaza a fi preluata de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru;

– Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea acesteia si a stocului bunurilor aflate in comanda, aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic  prin e-mail;

– Livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea acesteia si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

Produsele aflate in oferta magazinului online https://novogrid.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru.

O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor deoarece comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care acestea au fost inregistrate in baza de date. 

  1. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

Preturile afisate includ TVA si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile. Preturile din comenzi si facturile proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.  Datorita volumului mare de informatii, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse in mod gresit in baza de date dintr-o eroare materiala sau umana, ne rezervam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

NovoGrid nu isi asuma responsabilitatea privind identitatea produselor comandate cu descrierea acestora prezentate in magazinul online si nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si incearca sa redea cu exactitate produsul, insa pentru motive ce nu tin de raspunderea noastra, produsele efectiv livrate pot fi diferite de imaginile cu titlu de prezentare prin mai multe moduri (culoare, aspect, etc).

Statutul unui produs in stocul comercializat de catre magazinul online https://novogrid.ro este mentionat astfel:

 In Stoc: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Toate produsele afisate cu acest status au un numar limita de bucati. Completarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat, desi avand acest status poate sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

– La comanda: produsul nu mai este disponibil in stocul NovoGrid. Aceste produse se comanda la cererea clientului.

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Comenzile privind produsele aflate in stoc se livreaza in termenul stabilit de comun acord cu clientul/cumparatorul iar transportul acestora va fi suportat de cumparator. In cazul in care cumparatorul nu doreste plata transportului, acesta poate sa ridice bunurile comandate de la urmatoarea adresa:

Punct de lucru si livrare – Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 Bucuresti

Livrarea produselor comandate, care nu se afla in stocul magazinului online https://novogrid.ro la data comenzii, se face in cel mai scurt timp din momentul completarii stocului cu produsul respectiv la cererea clientului. Daca respectivul produs nu va mai fi primit in stoc, clientul are dreptul de a alege oricare alt produs din cele disponibile pe site.

Plata produselor comandate de pe https://novogrid.ro se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) la ridicarea acestora de la punctul de lucru) sau in avans – prin transfer bancar sau online cu card bancar.

NovoGrid garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

Totodata, avem grija ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapid si direct la adresa indicata de client, fiind asigurata pe durata transportului pana la momentul livrarii.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-17.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa exacta unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc).

Livrarea in afara teritoriului Romaniei se face pe cheltuiala clientului, avand posibilitatea sa-si aleaga singur firma de curierat. Timpul de livrare pentru un produs in Europa este intre 6 – 21 zile lucratoare. 

NovoGrid nu poate raspunde pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: trafic, conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze produsele la timp, fapt pentru care NovoGrid nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

  1. RETURNAREA PRODUSELOR (RETRAGEREA DIN CONTRACT)

Conform legislatiei in vigoare, clientii au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a Contractului de vanzare – cumparare la distanta sau dreptul de a schimba produsul achizitionat, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la acesta expira in termen de 14 zile de la:

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul trebuie sa trimita o notificare/formular de retur in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt produs, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a acestuia, la adresa de e-mail: [email protected]

Coletul de retur trebuie sa contina: produsul complet (nefolosit, fara urme de uzura, zgarieturi, suruburi cu semne mecanice pe acestea, parti sau componente lipsa sau detriorate), ambalajul original nedeteriorat, manual/brosuri si toate accesoriile aflate in coletul primit initial.

Returnarea produselor se face obligatoriu dupa transmiterea notificarii, in scris. In acest sens, ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Contractul de vanzare – cumparare la distanta se considera incheiat si isi produce efectele juridice dupa momentul plasarii comenzii, respectiv la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii comenzii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.  Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc) in caz contrar, consumatorul nu mai beneficiaza de drepturile de returnare.

Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de persoana care a achizitionat produsul, pe numele caruia este emisa factura fiscala, returul se face prin aceeasi firma de curierat care a livrat initial produsul.

Rambursarea contravalorii produsului achizitionat se face dupa data receptionarii produsului returnat, dupa avizul dat de catre NovoGrid, in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Contravaloarea produselor platite prin intermediul cardului sau prin transfer bancar se returneaza in termen de maxim 14 de zile pentru persoanele fizice si 30 de zile pentru persoanele juridice, termenul incepe sa curga de la data avizului Novogrid in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

– Pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/card bancar – prin virament bancar;

In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre NovoGrid, acesta din urma va informa cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

  1. PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur din Contract urmatoarele:

– Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

– Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care NovoGrid nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

– Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid;

– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

– Produsele sau bunurile care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

In cazul in care se opteaza pentru schimbarea produsului cu un alt model, alegerea noului produs se va face din orice categorie de produse, avand suma minima egala cu cea a produsului returnat.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau de returnare catre NovoGrid

  1. FORTA MAJORA

Niciuna dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentelor dispozitii, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este prevazuta si definita de lege.

 este proprietatea societatii ANDINI CONCEPT S.R.L.denumita in continuare NovoGrid. Prin folosirea site-ului sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile acestuia iar pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a urmatoarelor dispozitii:

  1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si Conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre NovoGrid catre cumparator prin intermediul magazinului online https://novogrid.ro

Urmatorii termeni se definesc astfel:

– Vanzator: societatea ANDINI CONCEPT S.R.L. cu sediul in  Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 numar de inregistrare J2015011525400, avand CIF RO45896041;

– Cumparator: orice persoana fizica sau juridica ce trimite/finalizeaza o comanda pe site-ul https://novogrid.ro ;

– Bunuri: orice produs care urmeaza a fi furnizat cumparatorului de catre vanzator;

– Comanda: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri prezentate in oferta magazinului online;

– Contract: dispozitiile prezentate in Termenii si Conditiile site-ului sunt asimilate legal unui Contract de vanzare – cumparare incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator;

– Data contractului: incheierea acestuia are loc la momentul in care comanda este confirmata de catre Vanzator, confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau online prin e-mail.

  1. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic/online sau telefonic) prin intermediul magazinului online prezentat pe site-ul https://novogrid.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile.

O comanda este compusa din urmatoarele elemente:

– Bunuri regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;

– Mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale;

– Specificatiile cumparatorului, in cazul in care exista.

In momentul lansarii unei comenzi aceasta nu presupune si confirmarea automata a comenzii.  Etapele complete privind o comanda, sunt urmatoarele:

– La inregistrarea comenzii  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata, numar cu care comanda poate fi identificata;

– Comanda urmeaza a fi preluata de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru;

– Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea acesteia si a stocului bunurilor aflate in comanda, aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic  prin e-mail;

– Livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea acesteia si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

Produsele aflate in oferta magazinului online https://novogrid.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru.

O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor deoarece comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care acestea au fost inregistrate in baza de date. 

  1. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

Preturile afisate includ TVA si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile. Preturile din comenzi si facturile proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.  Datorita volumului mare de informatii, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse in mod gresit in baza de date dintr-o eroare materiala sau umana, ne rezervam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

NovoGrid nu isi asuma responsabilitatea privind identitatea produselor comandate cu descrierea acestora prezentate in magazinul online si nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si incearca sa redea cu exactitate produsul, insa pentru motive ce nu tin de raspunderea noastra, produsele efectiv livrate pot fi diferite de imaginile cu titlu de prezentare prin mai multe moduri (culoare, aspect, etc).

Statutul unui produs in stocul comercializat de catre magazinul online https://novogrid.ro este mentionat astfel:

 In Stoc: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Toate produsele afisate cu acest status au un numar limita de bucati. Completarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat, desi avand acest status poate sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

– La comanda: produsul nu mai este disponibil in stocul NovoGrid. Aceste produse se comanda la cererea clientului.

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Comenzile privind produsele aflate in stoc se livreaza in termenul stabilit de comun acord cu clientul/cumparatorul iar transportul acestora va fi suportat de cumparator. In cazul in care cumparatorul nu doreste plata transportului, acesta poate sa ridice bunurile comandate de la urmatoarea adresa:

Punct de lucru si livrare – Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 Bucuresti

Livrarea produselor comandate, care nu se afla in stocul magazinului online https://novogrid.ro la data comenzii, se face in cel mai scurt timp din momentul completarii stocului cu produsul respectiv la cererea clientului. Daca respectivul produs nu va mai fi primit in stoc, clientul are dreptul de a alege oricare alt produs din cele disponibile pe site.

Plata produselor comandate de pe https://novogrid.ro se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) la ridicarea acestora de la punctul de lucru) sau in avans – prin transfer bancar sau online cu card bancar.

NovoGrid garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

Totodata, avem grija ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapid si direct la adresa indicata de client, fiind asigurata pe durata transportului pana la momentul livrarii.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-17.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa exacta unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc).

Livrarea in afara teritoriului Romaniei se face pe cheltuiala clientului, avand posibilitatea sa-si aleaga singur firma de curierat. Timpul de livrare pentru un produs in Europa este intre 6 – 21 zile lucratoare. 

NovoGrid nu poate raspunde pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: trafic, conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze produsele la timp, fapt pentru care NovoGrid nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

  1. RETURNAREA PRODUSELOR (RETRAGEREA DIN CONTRACT)

Conform legislatiei in vigoare, clientii au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a Contractului de vanzare – cumparare la distanta sau dreptul de a schimba produsul achizitionat, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la acesta expira in termen de 14 zile de la:

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul trebuie sa trimita o notificare/formular de retur in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt produs, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a acestuia, la adresa de e-mail: [email protected]

Coletul de retur trebuie sa contina: produsul complet (nefolosit, fara urme de uzura, zgarieturi, suruburi cu semne mecanice pe acestea, parti sau componente lipsa sau detriorate), ambalajul original nedeteriorat, manual/brosuri si toate accesoriile aflate in coletul primit initial.

Returnarea produselor se face obligatoriu dupa transmiterea notificarii, in scris. In acest sens, ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Contractul de vanzare – cumparare la distanta se considera incheiat si isi produce efectele juridice dupa momentul plasarii comenzii, respectiv la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii comenzii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.  Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc) in caz contrar, consumatorul nu mai beneficiaza de drepturile de returnare.

Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de persoana care a achizitionat produsul, pe numele caruia este emisa factura fiscala, returul se face prin aceeasi firma de curierat care a livrat initial produsul.

Rambursarea contravalorii produsului achizitionat se face dupa data receptionarii produsului returnat, dupa avizul dat de catre NovoGrid, in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Contravaloarea produselor platite prin intermediul cardului sau prin transfer bancar se returneaza in termen de maxim 14 de zile pentru persoanele fizice si 30 de zile pentru persoanele juridice, termenul incepe sa curga de la data avizului Novogrid in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

– Pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/card bancar – prin virament bancar;

In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre NovoGrid, acesta din urma va informa cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

  1. PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur din Contract urmatoarele:

– Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

– Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care NovoGrid nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

– Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid;

– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

– Produsele sau bunurile care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

In cazul in care se opteaza pentru schimbarea produsului cu un alt model, alegerea noului produs se va face din orice categorie de produse, avand suma minima egala cu cea a produsului returnat.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau de returnare catre NovoGrid

  1. FORTA MAJORA

Niciuna dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentelor dispozitii, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este prevazuta si definita de lege.

 este proprietatea societatii ANDINI CONCEPT S.R.L.denumita in continuare NovoGrid. Prin folosirea site-ului sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile acestuia iar pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a urmatoarelor dispozitii:

  1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si Conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre NovoGrid catre cumparator prin intermediul magazinului online https://novogrid.ro

Urmatorii termeni se definesc astfel:

– Vanzator: societatea ANDINI CONCEPT S.R.L. cu sediul in  Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 numar de inregistrare J2015011525400, avand CIF RO45896041;

– Cumparator: orice persoana fizica sau juridica ce trimite/finalizeaza o comanda pe site-ul https://novogrid.ro ;

– Bunuri: orice produs care urmeaza a fi furnizat cumparatorului de catre vanzator;

– Comanda: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri prezentate in oferta magazinului online;

– Contract: dispozitiile prezentate in Termenii si Conditiile site-ului sunt asimilate legal unui Contract de vanzare – cumparare incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator;

– Data contractului: incheierea acestuia are loc la momentul in care comanda este confirmata de catre Vanzator, confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau online prin e-mail.

  1. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic/online sau telefonic) prin intermediul magazinului online prezentat pe site-ul https://novogrid.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile.

O comanda este compusa din urmatoarele elemente:

– Bunuri regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;

– Mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale;

– Specificatiile cumparatorului, in cazul in care exista.

In momentul lansarii unei comenzi aceasta nu presupune si confirmarea automata a comenzii.  Etapele complete privind o comanda, sunt urmatoarele:

– La inregistrarea comenzii  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata, numar cu care comanda poate fi identificata;

– Comanda urmeaza a fi preluata de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru;

– Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea acesteia si a stocului bunurilor aflate in comanda, aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic  prin e-mail;

– Livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea acesteia si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

Produsele aflate in oferta magazinului online https://novogrid.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru.

O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor deoarece comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care acestea au fost inregistrate in baza de date. 

  1. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

Preturile afisate includ TVA si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile. Preturile din comenzi si facturile proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.  Datorita volumului mare de informatii, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse in mod gresit in baza de date dintr-o eroare materiala sau umana, ne rezervam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

NovoGrid nu isi asuma responsabilitatea privind identitatea produselor comandate cu descrierea acestora prezentate in magazinul online si nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu si incearca sa redea cu exactitate produsul, insa pentru motive ce nu tin de raspunderea noastra, produsele efectiv livrate pot fi diferite de imaginile cu titlu de prezentare prin mai multe moduri (culoare, aspect, etc).

Statutul unui produs in stocul comercializat de catre magazinul online https://novogrid.ro este mentionat astfel:

 In Stoc: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Toate produsele afisate cu acest status au un numar limita de bucati. Completarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat, desi avand acest status poate sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.

– La comanda: produsul nu mai este disponibil in stocul NovoGrid. Aceste produse se comanda la cererea clientului.

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Comenzile privind produsele aflate in stoc se livreaza in termenul stabilit de comun acord cu clientul/cumparatorul iar transportul acestora va fi suportat de cumparator. In cazul in care cumparatorul nu doreste plata transportului, acesta poate sa ridice bunurile comandate de la urmatoarea adresa:

Punct de lucru si livrare – Bucuresti, Str Salcetului nr 10 Sector 4 Bucuresti

Livrarea produselor comandate, care nu se afla in stocul magazinului online https://novogrid.ro la data comenzii, se face in cel mai scurt timp din momentul completarii stocului cu produsul respectiv la cererea clientului. Daca respectivul produs nu va mai fi primit in stoc, clientul are dreptul de a alege oricare alt produs din cele disponibile pe site.

Plata produselor comandate de pe https://novogrid.ro se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) la ridicarea acestora de la punctul de lucru) sau in avans – prin transfer bancar sau online cu card bancar.

NovoGrid garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

Totodata, avem grija ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapid si direct la adresa indicata de client, fiind asigurata pe durata transportului pana la momentul livrarii.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-17.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa exacta unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc).

Livrarea in afara teritoriului Romaniei se face pe cheltuiala clientului, avand posibilitatea sa-si aleaga singur firma de curierat. Timpul de livrare pentru un produs in Europa este intre 6 – 21 zile lucratoare. 

NovoGrid nu poate raspunde pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: trafic, conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze produsele la timp, fapt pentru care NovoGrid nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

  1. RETURNAREA PRODUSELOR (RETRAGEREA DIN CONTRACT)

Conform legislatiei in vigoare, clientii au dreptul de renuntare la cumparare prin denuntarea unilaterala a Contractului de vanzare – cumparare la distanta sau dreptul de a schimba produsul achizitionat, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la acesta expira in termen de 14 zile de la:

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul trebuie sa trimita o notificare/formular de retur in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt produs, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a acestuia, la adresa de e-mail: [email protected]

Coletul de retur trebuie sa contina: produsul complet (nefolosit, fara urme de uzura, zgarieturi, suruburi cu semne mecanice pe acestea, parti sau componente lipsa sau detriorate), ambalajul original nedeteriorat, manual/brosuri si toate accesoriile aflate in coletul primit initial.

Returnarea produselor se face obligatoriu dupa transmiterea notificarii, in scris. In acest sens, ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Contractul de vanzare – cumparare la distanta se considera incheiat si isi produce efectele juridice dupa momentul plasarii comenzii, respectiv la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii comenzii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.  Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc) in caz contrar, consumatorul nu mai beneficiaza de drepturile de returnare.

Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de persoana care a achizitionat produsul, pe numele caruia este emisa factura fiscala, returul se face prin aceeasi firma de curierat care a livrat initial produsul.

Rambursarea contravalorii produsului achizitionat se face dupa data receptionarii produsului returnat, dupa avizul dat de catre NovoGrid, in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Contravaloarea produselor platite prin intermediul cardului sau prin transfer bancar se returneaza in termen de maxim 14 de zile pentru persoanele fizice si 30 de zile pentru persoanele juridice, termenul incepe sa curga de la data avizului Novogrid in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

– Pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/card bancar – prin virament bancar;

In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre NovoGrid, acesta din urma va informa cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

  1. PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur din Contract urmatoarele:

– Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

– Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care NovoGrid nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

– Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid;

– Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

– Produsele sau bunurile care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

In cazul in care se opteaza pentru schimbarea produsului cu un alt model, alegerea noului produs se va face din orice categorie de produse, avand suma minima egala cu cea a produsului returnat.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau de returnare catre NovoGrid

  1. FORTA MAJORA

Niciuna dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentelor dispozitii, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este prevazuta si definita de lege.