Garanții și Retur
Returnarea si inlocuirea produselor
NOVOGRID.RO isi doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%.
Stim ca acest aspect e greu de atins si vor exista clienti care vor
dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru
si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un
motiv sau altul doresc sa returneze produsele.
Conditiile in care le puteti returna sunt:
1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform
legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna
pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai
putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile
calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv
si fara penalitati.
Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:
1. Contactati departamentul customer service pe e-mail [email protected] sau telefonic la numarul 0772 253 350 pentru a inregistra cererea de retur si de a trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in
punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici
produsul nici ambalajul sa nu sufere modificari sau stricaciuni! Daca
produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie
returnate si acestea.
3. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul nostru – Str Salcetului nr 10 Sector 4 Bucuresti cod postal 041373
prin orice firma de curierat care livreaza la adresa. Coletele trimise
prin Posta Romana care nu se livreaza la adresa se pot intoarce la
expeditor, recomandam o firma de curierat cu livrare la adresa
mentionata.
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult
14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat la
inregistrarea returului.
Important:
Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu
cutiile/saculetii pentru bateriile sanitare/instructiunile de utilizare produs) trebuie sa fie in
aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul
in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte
ale produselor.
2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in
cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa
contactati echipa NovoGrid si vom aranja ca produsul sa fie
inlocuit.
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la
receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului
cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de
retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de
NovoGrid. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile
la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
3. Produse livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati
cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu
cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin contactarea
deparatamentului customer service pe e-mail [email protected] sau
telefonic la numarul 0772 253 350. Toate costurile de retur si transport
al produsului corect vor fi suportate de NovoGrid. Daca se agreeaza
inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta,
respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala
pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de
transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de
NovoGrid.
IMPORTANT!
Produse ce fac exceptie (NU SE POT RETURNA ) de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar
putea prezenta riscuri din motive de nesiguranta/igiena sau de protectie a sanatatii
pentru alti consumatori.
– Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport
material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al
consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de
faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.